Tuesday 29 April 2014

豪情3D / 銅鑼灣

LamB仲未出世,可以繼續行街、睇戲、拍拖拖。哈哈~!
聽聞“池記”好好食,不過好細碗,又貴。但林生叫我去試下~!我個份是A餐,雲吞又真係好好味!林生試了海蝦雲吞,兩款都很多餡,普通雲吞較爽,海蝦雲吞較鮮甜!
哈哈~!LamB未出世,去睇下三級片先!相信都只是笑片,應該無問題的。我們睇了《豪情3D》!真係好好笑~!但最後古天樂的角色有點無聊囉~!
睇完戲後,約了爸媽食晚飯。去了“鮨穴”,一間日本餐廳。林生又再次引誘我,魚生、魚生、魚生!今晚,連爸媽也加入戰團引誘我!我覺得香港的日本餐廳,應該食平嘢,因為中、高價的餐廳,澳洲較為優勝!

No comments:

Post a Comment