Thursday 3 April 2014

2:30下午茶

早餐時間太早,所以我最愛下午茶時間!!大多數餐廳的下午茶時間是2:30~5:30pm。哈哈~我不是日日high-tea的,食平嘢多d。
@Muji ($70)
無印開了餐廳,八八掛掛去試試看。和平日的Muji風格一樣,簡潔!很簡單的食物,味道普通,有點不值哦~!
@江仔記
午飯時間好多人呀,下午茶好好多!起碼我可以霸兩個位,哈哈!飲多杯嘢飲也很底!
@東海棠(牛乳蛋撻$8)
有咗LamB之後,成日忽然想食蛋撻。我又只愛牛油皮,所以牛乳蛋撻啱我!屋企附近就是東海棠,呵呵~~!
@翠華($41)
撈麵加餛飩,下午茶餐。好味~!

No comments:

Post a Comment