Wednesday 8 May 2013

Mrs Lam 狂食之夜

今晚,約了Me-shell食飯。唔知點 解每次同Me-shell食飯,都會食到好飽?!哈哈~~因為我同佢都有同一命運,就是另一半(老公/男朋友)很注重外表和飲食。佢哋會食小d,做運動, 甚至唔食來detox。佢哋又真係瘦得很快~~!可惜,我和Me-shell很難做到。食小d,會肚餓,胃痛,甚至頭暈。做運動,不夠廿分鐘已想放棄。我 哋成日比人check住食乜,到無王管時,就瘋狂勁食~~!哈哈~~!
我哋去咗Takumi,「all you can eat - with seafood」。哈哈~~又是有Entertainment book折扣(25% off)。所以食得很開心~~!我們很肚餓,很肚餓地開始。時限是90分鐘,但我們到60分鐘時已開始飽了。 http://www.takumi.com.au 我哋食了:
  1. Karubi x 2.5plates
  2. Ox tongue x 2plates
  3. Squid x 3plates
  4. Seafood plate of prawns, scallops and salmon x 4plates
  5. Mix salad x 2bowls
  6. Steam rice x 2
  7. Miso soup x 2

戰績如何呀?有朋友話我哋食得小呢~~!

No comments:

Post a Comment