Thursday 23 May 2013

Mr & Mrs Lam 放假去邊到好?!

又到我和林生一起放假的日子,去邊到好呢~~!?本來想去winery,但我又唔想坐成個鐘頭車。出city,又無嘢行。最後~~想起Alan(幫我剪頭髮的師父)介紹的"the Boathouse"。離家不太遠,又有小小風景睇。 http://www.theboat-house.com.au/

 
"the Boathouse"係Master Chef主持Gary開的。餐廳的氣氛和服務都好好。但林生覺得菜單有點普通,而我覺得已經不錯。對於cafe來說,他們已有很多不同選擇。
我們食了:
  • Croquettas w chorizo & manchengo, roasted garlic mayo   13
  • Ginger marinated grilled squid, pickled cucumber   15
  • Fish & Chips, fresh rockling fillets battered, served w aioli 23
  • Prok & sage schnitzel, fennel slaw & lemon 26
食飽飽,還可以係餐廳附近行下公園,不錯~~!這裡還有地方免費拍車,是一個很好hea的地方~~!
返 到屋企,要種花了~~!係Cudo買了種子,要在六月(冬天)之前下種。哈哈~~!我們只有三個花盆,種呀,種呀~~!林生問:「有咁多種子,係唔係比人 種整個花園?」我答:「係呀~~!哈哈~~!我想把人哋整個花園的花放入依三個花盆裏。得嗎?」林生無話可說,滴汗中~~!希望春天會見到花兒開啦~~!
A: Scilla blue, Queen Fabiola, Ranun Culi, Triteleia
B: Black Pearl Lily
C: Daffodil Hoop Petticoat, Sparaxis, Anemone
到晚飯時間,我和林生也不想出街。看看雪櫃有乜嘢好食~~?!哈哈~~有林生係Coles帶回來的牛扒/豬扒,菜心,蝦,蘑菇,蛤,雞扒~~樣樣有小小,BBQ吧~~!Yeah~~!好味~~!最好的是有Daiso(AU$2.80)的龬,不用洗,呵呵~~!
 

No comments:

Post a Comment