Friday 1 February 2013

Mrs Lam 買平嘢 / 炸雞

今日返工時check了一個好耐無開過的email account,發現Brunswick's Spotlight係星期日將會關門大吉,所以店內所有嘢都半價。哈哈~~半價,當然去八卦下。放 工後,就立刻去了(今日返Brunswick unit,去到不用三分鐘)。左行右行,又真係揾到嘢買。哈哈~~到想比錢時就知大鑊了~~!要攞號碼,等叫號碼,排隊比錢。我攞了33號,叫到48號, 咦~~是不是我聽唔到,錯過了呢?!不是~~!是我的33號,是"next round"~~!我左八右八,睇下d人係唔係真係會等,和一round有幾多個號碼。真係"OMG",有人等了兩個鐘!總共有70個號碼,咁,我仲要等 成60幾個。但半價~~!
等下,又行下,等下,又找到多樣嘢買。哈哈~~最後,等了兩個鐘~~!買了AU$80~~!哈哈~~林生又話我買垃圾的了~~!
比 錢後,好彩還趕到和林生,Michelle & Dong食晚飯。佢哋帶了我哋去一間Korean chicken & beer餐廳,和Gami一樣,都是Korean style的炸雞。我覺得地點較方便,容易d拍車,除了雞,其他的餸"大件,低食"。可惜,我較為鐘意Gami的雞。而且,beer餐廳,只得兩款 beer好似太小吧~~!

No comments:

Post a Comment