Wednesday 13 February 2013

<<塔斯曼利亞新春五天遊>> -- Day 3

Cradle Mountain 一天遊

林生一早就叫我起身~~!8:30am就到了information center買"national park day pass"(入場券)。嘩~~!咁早已見到兩團香港旅行團,真早~~!勁~~!
剛剛飲完咖啡,未ready行山,所以跟住香港旅行團(八卦聽下介紹)行一個短的路線。真係幾靚~~!間小屋,感覺很寧靜~~!我們遇見一對老夫婦,佢哋30年前嚟過,今次再來遊舊地。佢哋話,以前好多人係條lake到釣魚,而依間屋企就是魚夫的休息室。天氣開始越來越熱,我哋開始發覺穿錯衫,穿錯鞋 了~~!大鑊~~!
林生換了tee(但我無得換),就開始行Dove Lake track。圍住Dove Lake,以為好易行,所以我無攞水,兩手空空咁行。大鑊~~!原來是6km~~!行了兩個半鐘~~!超大鑊~~!有中暑的感覺!但個風景好好好靚呀~~!讚~~!
很到超累,係時候食午餐。去了Peppers的另一間餐廳 -- Tavern Bar & Bistro。
午飯後,腳軟軟~~!但無理由唔行其他的地方~~?林生話去行Crater Falls,只需30min。所以我答應了,去吧~~!嘩~~!行了45min,仲要係中級路線!行到Crater Falls,林生話,不如行去Crater Lake(只需20min)。但我真的頂不順了~~!我要回頭喇~~!行去Crater Lake段路好鬼難行,又高又窄的梯級~~!
好,返去轉房。因為昨晚太full,所以book唔到spa suit(只是多AU$50一晚)。嘩~~!多AU$50,靚好多呀~~!有個大spa,廁所,廚房,所有用具都好新,好靚~~!可惜,食用水是用tank water,浸spa的水好啡......
間房咁靚,不願再出外。所以係間小supermarket到買了些東東,自己煮吧~~!謝謝林生~~!
晚飯後,太陽還未下山(7:00pm),林生想返回Cradle Mountain影黃昏景。真係好靚哦~~!

No comments:

Post a Comment