Thursday 14 February 2013

<<塔斯曼利亞新春五天遊>> -- Day 4

老公,情人節快樂~~!

我哋婚後的第一個情人節。哈哈~~!我準備了遠遠的路程比林生駕車。哈哈~~!林生為我準備的靚靚情人節早餐~~!
之後,就開始出發。目的地是北面的"Stanley"。路經Devonport和Burnie。辛苦了林生,兩個半鐘的車程~~!
到達的時候已經中午了,肚子餓~~!揾嘢食~~!哈哈~~!Stanley的"local produce"是龍蝦和帶子~~!哈哈~~!當然要食啦~~!去了"Seaquarium"買龍蝦~~!超值~~!AU$50/kg~~!我哋個隻有 1.80kg,雖然只是用水煮熟,但很甜呀~~!我哋係海邊食~~!呵呵~~爽呀~~!
跟著"Scenic Drive 7km Loop",走了一圈。係"H.A. Memorial Lookout"見到"The nut"了。個town很細哦~~
我們沒有入到"Highfield Historic Site",因為好似無乜嘢睇咁。
好~~我們準備好,坐吊車上"The Nut"了。已曬了幾日,所以我們決定了坐吊車來回AU$14(可以坐單程,可以行到上/落山的)。吊車只需四分鐘就上到山了。http://www.stanleytasmania.com.au/thenut.html?gclid=CKucvPufy7UCFY0ipQodCFUArA
山上有幾個lookout point,到此一遊。

下山後,發覺全部餐廳已fully booked~~!因為咁細的town只得幾間餐廳,而且是情人節。我們去了另一個地方買龍蝦--Hursey Seafoods。依間貴小小,AU$70/kg,我們買了一隻細d,今晚食。
好返回酒店,開始set up我們的情人節大餐。除了龍蝦,還買了生蠔(普通),fish & chips(好味)裏面有local的炸帶子。
Wakaka~~還有日落睇~~好靚的情人節晚餐。

No comments:

Post a Comment