Friday 4 January 2013

Mr & Mrs Lam @ Les Miserables

「孤星淚」(悲慘世界/Les Miserables)的電影版上影了~~!我就祈待已久,因為我未有機會睇「孤星淚」的舞台劇;但林生是被迫倍我睇的。嘻嘻~~!157 分鐘的電影,好好睇~~!我沒有睇過舞台劇,所以無得比較,但第一次睇,我覺得好好睇。有人話香港的藝人多才多藝,又唱得,又識做戲。但我覺得外國的勁好 多,做戲好,仲唱得(不是普通歌,而是歌劇)。X-man的Hugh Jackman,真係估佢唔到~~!勁~~!靚女Anne Hathaway又估佢唔到~~!勁~~!
林生有睇足全場,佢話好睇,沒有悶場。而且,佢仲係到研究拍攝手法,佢覺得是用5D markII,是嗎?
值得一睇~~!

No comments:

Post a Comment