Wednesday 9 January 2013

Mr & Mrs Lam brunching / 新玩具


好耐沒有見過林生了,我返AM,林生返PM。今日,我終於返PM了~!但我哋都好早起床呀~~!拍拖去~~!
Hardware Societe,聽聞了很久,Urbanspoon到亦有很多個like,但一直未試。原因是,個到有點難揾parking,而且成日都要等位(係City停車,秒秒都是錢,遲小小很容易比人抄牌)。哈哈~~不如今日去試試吧~~!
評價是,環境"可愛" ,咖啡"好",有"心思"--咖啡旁邊的小餅乾,用了cinnamon donut。但食物就"一本"。唔知點解,cafe裏的食客大多是唐人?奇怪?!
之後,去了買新玩具 -- GoPro。一早我已經很想買,我覺得去旅行時可以影下天,影下樹會很美。但林生話我--「無聊」。 哈哈~~但經佢研究後,原來GoPro是好嘢,之後批准買了。Yeah~~!多謝老公~~!哈哈~~!

No comments:

Post a Comment