Wednesday 17 October 2012

Mr & Mrs Lam Day 17 - Honeymoon day 4 Bvlgari Day

今日真是五星級的享受~~!
早餐,是送的~~!佢哋的包和糕餅好好味~~!超香哦~~!
之後,做了三小時的spa & massage。爽呀~~!但我睡著了~~林生笑我成隻豬咁~~!
Lunch去了Grill Bar,對著個海~~無其他人,得我哋兩個,爽呀~~!
下午,係房的泳池hea下;再出去大泳池hea下。望著日落,哦~~多麼的美~~我哋多麼的幸運,可以有這樣的享受。
今個晚上,是與林生的第一個浪漫晚餐;是結婚後,第一次只得我倆的晚餐。哈哈~~我特登穿了我和林生拍拖時第一次食晚餐的裙子。好彩還穿得上~~!哈哈~~!林生扮記得?還是真記得哦?
這間是意大利餐廳,意外地好食!因為酒店餐廳大多都是OK啦~~不過,依間真係好味~~!嘻嘻~~!

No comments:

Post a Comment