Monday 1 October 2012

Mr & Mrs Lam Day 1 -- Montalto

成為人妻後,比一個唔鐘意瞓覺的老公係07:30叫醒咗。救命呀~~!我要瞓覺~~!
我哋結婚後,租了間holiday house,有七間房。兩襯家將會一齊住兩日。哈哈~~唔知會唔會有咩趣事發生?!
我哋今日的節目是去我哋最愛的餐廳--Montalto。哈哈~~hea了四個鐘~~!舒服~~!大人小朋友都好開心,Montalto的風景真係可以令人relax。

食飽飽後,就一齊行Coles,準備晚餐--BBQ,由一個唔食羊的人預備羊扒(我)。哈哈~~!我哋的大廚是林生~~!

晚餐後,係追月時間(農曆八月十六),仲有睇相~!


No comments:

Post a Comment