Tuesday 16 October 2012

Mr & Mrs Lam Day 16 - Honeymoon day 3

今日,我哋無食酒店早餐,因為司機叔叔去咗幫我哋排隊買外賣。聽聞很出名的"印尼飯盒",大約AU$5。有飯,雞串,辣菜,花生,好似印尼飯咁。
食完早餐(11am),又食~~!去了間"燒豬大排檔"。因為依間大排檔係酒店附近,所以"順路"去咗先。依間好味得多~~!(比昨日嗰間/旅遊書介紹個間)哈哈~~食食下仲聽到豬叫,真係"劏豬咁叫"~~!好慘哦~~!但又真係好好味~~!嘻嘻~~
第 一站,去了神鷹文化公園(Garuda Wisuna Kencanna Cultural Park),是一個大公園,可以舉行concert/party,仲有d大石雕。隻Garuda Wisuna得半身,仲未完工,如果我係佢(隻神鷹/保護神),我會勁嬲,攪咁耐都唔比個身我,好無形呀~~!哈哈~~!
係公園到有Barong(巴龍舞)睇。嘩~~隻嘢都唔動嘅?!幾分鐘都只行了一步~~!悶~~!Chinese的Lion dance好睇得多~~!
下午,去了另一間大酒店飲tea。又係有自己的private beach,望著海的泳池。我哋坐了係到hea下~~!但太多大陸人了~~!好噪~~!又眼望望咁~~走吧~~!
Yeah~~到check-in時間,我哋期待已久的Bvlgari Resort~~!要經過兩個gate,有狗狗聞,check了名才可進入。哈哈~~!開始我哋"嘩~~嘩~~嘩~~!"的時間。
去了Bvlgari的private beach,是石灘,不可以游泳。完全無人的~~!林生又八了隻新鮮海膽食。(因為佢八卦地問人係到做乜?!)哈哈~~
黃昏時,好靚哦~~!望著日落,好舒服哦~~!晚餐去了,Bvlgari其中之一的餐廳。食材貴,但味道一般啦。
回房間,浸一個Rose Bath,哈哈~~滿足~~!嘆~~!

No comments:

Post a Comment