Thursday 26 December 2013

Mr & Mrs Lam @ Boxing Day Sale~~

以前的Boxing Day,我都會掃skincare產品,最好買夠一年用。但今年,變了,變了~~! 
林生和我一早都要返工,放工後就急急腳去了Baby Bunting。 http://www.babybunting.com.au/ 係嗰到玩了兩小時!將些BB車fold和unfold!睇下邊款方面d,輕d。但不是個個店員都識,而且佢哋又忙,所以左等右等,最後玩了兩小時~~!哈 哈~~! 好彩,我們也有收穫~~!買了BB車,BB car seat,和一塊「餵奶布」(方便將來帶BB出街時要餵奶)。 
BB車,我們最後選了Stokke!我鐘意它夠輕,林生鐘意它夠型、夠貴吧~~!哈哈~~!不過,BB車很高,不用彎腰抱BB;BB大些時,又可以擋 high chair,同我們一起出街食飯。不錯,不錯~~!不過,再平d就更好~~!哈哈~~! 
BB car seat,我們沒有選擇RACV top rating的safe n sound。因為佢個樣很"大舊",絨布又好似好熱咁~~!林生愛型和靚,所以我們最後買了Maxi-Cosi-Euro!佢個樣靚仔d,舒服d
玩完依兩小時已經太累了,到第二天再繼續Boxing Day shopping。不過,都是LamB的衫仔,和LamB令我太肥,要買睡衣!哈哈~~! 
* * *
後記:
我們發現Baby Bunting不是最平的,David Jone的BB車更平~~!嗚嗚~~!打電話去Baby Bunting想cancel lay-by,點知要比20%cancellation fee~~!問可唔可以match the price,又要我去返舖頭問~~!(老遠)最後,返回了舖頭,肯match the price,但買的時候又沒有講清楚要20% cancellation fee,收了$2.50 administration fee,仲要比fortnight payment!麻鬼煩~~!

No comments:

Post a Comment