Sunday 17 March 2013

Mr & Mrs Lam 朋友仔來了~~

我們的朋友仔雀屎文(花名)係香港來了墨爾本行畢業典禮。嘻嘻~~帶了手信比我哋,但唔係香港貨?係由台灣買回來的"牛尾巴"。好香牛油味~~好特別哦~~!
重回墨爾本,應該有些地方很想去~~但我要返工哦,咁重要的任務交比林生了。雖然,我沒有去,但都有收穫。哈哈~~!
林生係Camberwell Sunday Market買了set印印比我,嘻嘻~~好靚呀~~!
之後,林生係Arts Centre Melbourne Sunday Market買了cupcake仔比我。依間cupcake只會係Sunday Market / Night Market開檔,係朋友仔雀屎文的最愛。佢哋又幾靚嘅~~閃下閃下~~!
 
放工後,可以join佢哋了。晚餐想食Pho~~雀屎文話香港的越南嘢越來越差,所以很懷念墨爾本的"越南河"。去了"勇記"!
 

No comments:

Post a Comment