Wednesday 22 October 2014

無奶的奶媽收工喇。。。

一直都想用全母乳餵飼,但經過幾番嘗試,最終都失敗了。

餵人奶真是困難重重:
1。香港私家醫院不太注重母乳餵飼,對媽咪們很體貼,成日叫媽咪們多休息!!!寶寶有護士照顧,寶寶又不離開BB房。所以我很小照顧到寶寶,聽唔到哭聲,刺激唔到上奶。
2。醫院要寶寶補奶粉,第一天寶寶已食60ml,第五天已90ml。人奶點追??
3。寶寶回家後,我就傷風,林生就替我做奶爸,餵夜奶。我就錯過了上奶期!!!
4。寶寶兩個月時才發現癡利筋,影響吸啜能力,所以對人奶無興趣。
5。藥也試過(Motilium),但寶寶已習慣啜奶樽,所以不肯啜人奶。再次失敗!!!
6。嘗試一日泵四,五次。但儲兩天才夠一餐。依家已開始減量!!!

經過五個幾月,決定放棄了!!!依家的吱吱需要我倍佢玩多些,佢會更開心吧!!!!

No comments:

Post a Comment