Sunday 23 March 2014

High-tea @ InterContinental

又到high-tea的時間,今次去了洲際(InterContinental)。原來他們1:30pm開始有tea-set,十分之好,不用等到三點,又不用排長龍。洲際還有中式tea-set,我哋今日就試中式吧!因為應該較適合我,没有生嘢,亦較小醃制食物(ham & smoke salmon)。他們五星級的服務,見議我唔好飲茶/咖啡,更提議我飲熱鮮奶。會不會太誇張吧?!
食high-tea前,我們太肚餓了!所以先食咗個三文治,好味哦!特別是薯條!!哈哈!又因中式tea-set沒有scones,所以我們又另加了scones!嘻嘻!他們的earl grey jam好味!!
中式tea-set也很精美!味道唔甜,較適合我們的囗味。他們的鮑魚tart,一囗鮑魚!開心!
食飽飽,行了出去星光大道。第一次去哦~!比我想像中,無咁靚,哈哈!

No comments:

Post a Comment