Saturday 25 January 2014

LamB baby shower @ Westin lobby

同事們幫我攪的baby shower,係依間公司做了七年多,識了一班和我一樣低B,一樣攪笑的同事。多謝他們為我的安排,好感動哦~~! 
High tea係Westin的lobby,我們在一角,沒有時限,可以添飲/換嘢飲。Spg member還有15%OFF,好低哦~~!(AU$41.75@) http://www.westinmelbourne.com
Baby Shower當然有遊戲玩啦,JenJen幫我準備的Jelly Baby~~!要估瓶內有幾多粒軟糖。我估272,哈哈~~!仲贏咗,答案是270。 
估下我的「肚圍」,哈哈~~!由媽咪級的Monica贏咗~~!其他人都估到超大大大~~!
LamB想佢似爸爸,還是媽媽?! 
LamB mega guess~~! 
給我窩心的留言: 還有,禮物,禮物,禮物~~! 
I am soooo blessed!!!! 
I am soooo lucky!!!!! 
Wishing LamB will feel the same~~!

No comments:

Post a Comment