Friday 7 June 2013

Mrs Lam @ Good food and wine show 2013

年年都有的"Good food and wine show"又開始了。其實今年係我第一次入去,哈哈~~!因為今年有免費入場券(仲有四張添~~),如果唔係,要比AU$33,相信我不會去~~!多謝曬,地產經紀送飛,哈哈~~ http://www.goodfoodshow.com.au/
我同E-star十一點幾開始入場,希望可以食飽飽,擋食午餐(免費午餐)。E-star下午還要返工,我又有點不舒服,所以決定唔試酒~~!有很多的Victoria 和 South Australia 的酒廠,我哋今日無試哦~~!我和E-star對乳製品(cheese & yogurt)都沒有興趣,唔識欣賞,一食就瀉。哈哈~~又一大部份不用試食了。最後,剩下可以試的就只有零食,朱古力,果汁,氣水,Cider,dip。發覺是不夠飽的~~!
我們都係要食午餐。全會場,只得一間餐廳/快餐 -- Maggie Beer at the Yalumba。我的mushroom pie好creamy哦~~個皮也很香~~!E-star的羊,我沒有試呀,好"穌"哦~~!不過,若果是Maggie Beer出品,低食~~!
我們已經好"self-control",不是買咗好多嘢。哈哈~~!相信下年要拖𣕧車仔嚟先得~~!

No comments:

Post a Comment